De vereniging

Voor wie?
Iedereen die kan zwemmen, kan lid worden van ZC’90. Van jong tot oud: alle leeftijden zijn vertegenwoordigd. Het bad is ingedeeld in banen en je zwemt in een baan die past bij jouw snelheid. Er is altijd wel een baan met een tempo waarin je past. Of dat nou een rustige schoolslag is of een fanatieke borstcrawl op hoog niveau.

Plezier en ontspanning
Het motto van ZC’90 is ‘Plezier in zwemmen’. Het plezier wordt vergroot door de activiteiten die er regelmatig activiteiten worden georganiseerd. Zo is er het maandelijkse koffie-uurtje op zaterdag na de training, is er een jaarlijks borrel, een nieuwjaarsevent en voor de jeugd zijn er verschillende uitjes. Ook gaan zij jaarlijks op kamp: het jaarlijkse hoogtepunt voor de jeugd.

Trainingsuren
Je kunt bij ons trainen op de volgende dagen en tijden:

Volwassenen

maandag

maandag

20.30 - 21.30 uur

dinsdag

woensdag

donderdag

19.40 - 20.40 uur

07.30 - 08.30 uur

08.30 - 09.30 uur

donderdag

19.40 - 20.40 uur

08.30 - 09.30 uur

Op zaterdag om 08.30 uur zwemmen de jeugdleden. Er zijn ook 2 banen beschikbaar voor volwassenen. Daarnaast kunnen ouders met hun jonge kind of kinderen zwemmen in het verwarmde, ondiepe bad. Kortom: een echt samenzwem-uur!

Door wie?
ZC’90 heeft veel actieve leden die zich vrijwillig inzetten voor de vereniging. Heb je vragen, neem dan contact op met één van de bestuursleden of de ledenadministratie.

block building business city 261060 2 683x1024

Jacobijn Prinssen

telefoon

Erik Kolkman

Christian Frisart

Bestuurslid

Arie Lemstra

Bestuurslid

Danique Agterberg

Ledenadministratie

Henk Bosma

Vertrouwenscontactpersoon

Evelien Copy

De vertrouwenscontactpersoon van ZC’90 is Evelien van Wiggen. Hieronder lees je met welke vragen je haar kunt benaderen en hoe je haar kunt bereiken.

In welke situaties ga je naar onze vertrouwenscontactpersoon?
De vertrouwenscontactpersoon (VCP) is het eerste aanspreekpunt voor iedereen die een vraag heeft over of te maken heeft met grensoverschrijdend gedrag binnen de vereniging. Dat kan seksuele intimidatie zijn, maar ook ander ongewenst gedrag. Evelien fungeert als eerste opvang voor leden, maar ook voor ouders, toeschouwers, vrijwilligers en bestuur met een klacht of een vraag. Ze biedt een luisterend oor, geeft raad en verwijst door voor geschikte hulp. Ze behandelt je vraag of klacht uiteraard vertrouwelijk.

Contact
Mocht zich een situatie van grensoverschrijdend gedrag voordoen, neem dan contact met op met Evelien:

•    Telefonisch via 06 18 86 72 83

zo 14 juli 2024 >> 12:00 - 17:15 uur
De Lektocht (26e editie)

Zwembad

De Waterlinie

facebook icoon

new instagram logo png transparent Copy